پاسخ پرسش های پرتکرار

پرسش های پرتکرار
چرا به شماره سفارش (DKC) نیاز داریم؟
هورنا برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش یا همان کد DKC این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید. برای این منظور لازمه قبل از تماس با هورنا،  از طریق آخرین پیامکی که زمان خرید برای شما ارسال شده و یا از حساب […]
رویه های بازگرداندن کالا در هورنا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های هورنا بوده است و فروشگاه هورنا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از […]
راهنمای خرید از هورنا
– جستجو و انتخاب کالا برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت هورنا، از سه روش می‏‌توانید استفاده کنید: – استفاده از ابزار نوار جستجو (در صورتی که مدل یا برند مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید) در قسمت بالای صفحه‌های سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با […]
آیا کالاهایی که در سایت هورنا بفروش می رسد اصل هستند؟
با توجه به اینکه در سایت هورنا غیر از کالاهایی که خود هورنا فروشنده آن است ، فروشندگان دیگری هم فعالیت دارند (پلت فرم مارکت پلیس) ، برای حفظ تنوع کالائی و پاسخ به نیاز همه اقشار جامعه، تعدادی از کالاهای ارائه شده توسط تولید کننده اصلی تولید نشده است و با قیمتی پایین تر از قیمت اصلی بفروش […]
سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟
میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات ارسال سفارش و کد رهگیری مرسوله پستی را دریافت کنید. و همچنین بعد از ارسال مرسوله کد رهگیری برای شماره همراهی که در فاکتور ثبت کرده اید ارسال خواهد شد. می‌توانید با ورود به سایت شرکت پست به آدرس زیر و قرار دادن کد رهگیری مرسوله پستی، سفارش را پیگیری کرده […]
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
در حال حاضر به دلایلی فقط از طریق درگاه های امن بانکی موجود در سایت میتوانید پرداخت نمایید که در مسیر ثبت سفارش به آن برخورد خواهید کرد!
سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
در صورتی که در ارومیه هستید و کالایی انتخاب کرده اید که تحویل اکسپرس دارد ، طی ثبت سفارش ، ما به شما امکان انتخاب بازه های زمانی را میدهیم و طبق بازه زمانی انتخابی کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی نهایت 7 روز کاری تحویل شما […]
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
خیر، این امر به دلایلی قابل اجرا نمی باشد و فقط از طریق درگاه های امن پرداخت میتوان هزینه کالاها را پرداخت کرد
آیا برای خرید از هورنا، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام بفرمایید. یا اگر به هر دلیلی سامانه پیامکی مختل بود از طریق ایمیل و نام کاربری حساب ایجاد کرده یا وارد حساب خود شوید! 1-ورود یا ایجاد حساب کاربری در روند ثبت سفارش 2- ورود یا ایجاد حساب کاربری قبل از ثبت سفارش